انتخاب کابینت برای آشپزخانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چرا من در بازسازی آشپزخانه من قفسه های باز و کابینت را ترکیب کردم
یک طراح و همسرش سازنده انتخاب دو سبک ذخیره سازی. او مشاوره ، نحوه توز و اطلاعات هزینه ای را ارائه می دهد

من مشتریان و دوستان را تشویق کردم که از جعبه کابینت های آشپزخانه سنتی خارج شوند و چیز دیگری را امتحان کنند. من پیشنهادهایی مانند رنگ کابینت جسورانه ، سایه های متضاد و گزینه ای حداقلی را ارائه داده ام: قفسه بندی باز. وقت آن بود که پولم را جایی که دهانم بود بگذارم و آنرا در آشپزخانه خودم مخلوط کنم.
توجه: این عکس ها نمونه هایی از سبک های مختلف کابینت هستند. در انتها آشپزخانه واقعی نویسنده را مشاهده کنید.

چرا من به دو سبک جلب شدم

کنار رفتن از منطقه راحتی شما دشوار است ، اما من تصمیم گرفته ام كه ​​در طی این بازسازی ، من به یك نگاه جدید برای من و خانواده ام باز باشم.

در مرحله برنامه ریزی ، فهمیدم که نصب دو سبک کابینت در آشپزخانه من کار خواهد کرد ، بنابراین من ذهن خود را نسبت به ایده و به خصوص باز کردن قفسه ها ادامه می دهم.

من این واقعیت را دوست داشتم که قفسه های باز می تواند به عمق آشپزخانه من بیفزاید و فضای صفحه نمایش زیبایی برای ظروف زیبا من فراهم کند که خیلی دوستش دارم. این مرا به صحنه آوردن وسایل اطراف خانه خوشحال می کند ، بنابراین با این که می دانم قفسه های باز برای همه نیست ، می دانستم که از آنها لذت می برم. من یک طراح و بازیگر خانه هستم ، بنابراین از تنظیم مجدد چیزها ، از جمله غذاهای زیبا لذت می برم. بعلاوه ، می توانم وسایل روزمره دیگر را نیز در یک مکان مفید برای خانواده شلوغ خود ذخیره کنم.
انتخاب سبک

قفسه بندی باز همیشه از سبک های مورد علاقه من بوده است زیرا من عاشق نمایش غذاهای پرنعمت و سفارشی هستم که در طول سال ها جمع آوری کرده ام. اگرچه من آن را به طور انحصاری در آشپزخانه خود نصب نکردم ، اما این بازسازی را به عنوان فرصتی برای اضافه کردن قفسه های باز من همیشه می خواستم استفاده کردم.

دو سبک: انتخاب دو سبک برای بعضی ها ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما مخلوط کردن سبک ها ، مانند مخلوط کردن الگوهای ، می تواند شخصیت بسیاری را به یک فضا برساند. من روی نگه داشتن کابینت های پایین و کابینت های فوقانی در بالای اجاق گاز ، و سپس نصب سه قفسه باز بالاتر از بزرگترین وسایل خانه خود را نصب کردم. این به نظر می رسید بهترین مکان برای آنها است زیرا داشتن آنها در اطراف اجاق گاز من باعث ایجاد آشفتگی بیشتری نسبت به آنچه می خواستم با آنها شوم شود.
نگرانی های مربوط به ذخیره سازی: به اندازه کافی شگفت آور ، بسیار شگفت آور است که چقدر می توانید در قفسه ها جای بگیرید. فقط باید در مورد نظافت و تمیز بودن آنها نظم و انضباط داشته باشید و آنها را متناسب با خانواده خود تنظیم کنید. در پایان ، قفسه های باز فضای ذخیره سازی کمی بیشتر به من دادند زیرا من هیچ تقسیم کننده عمودی ندارم. البته ، من نمی خواهم همه چیز را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارم ، بنابراین برخی از کابینت های بالایی و پایین آن را نگه داشتم.
نیازهای خانوادگی

ما سه پسر داریم و همه دوستان و بازدیدکنندگان می توانیم از آنها استقبال کنیم ، بنابراین من می خواستم کابینتهای آشپزخانه من ابتدا از کارایی برخوردار باشند.

جوانب مثبت از دو سبک: قفسه های باز وسایل روزمره را در دسترس می کند. مردم نیازی به سؤال از کجا ندارند یک لیوان قهوه پیدا کنند - آنها فقط می توانند یکی از قفسه را گیر بیاورند. بعلاوه ، تخلیه ماشین ظرفشویی نسیم است. رایج ترین موارد درست در قفسه ها برمی گردد. در همین زمان ، کابینت های بسته ، وسایل آشپزخانه کمتر جذاب ما را پنهان می کنند.

منفی: مواردی که من تمام وقت از آنها استفاده نمی کنم می تواند گرد و غبار را جمع کند ، اما من فقط آنها را به روال گرد و غبارم اضافه کرده ام. 30 ثانیه تمیز کردن اضافی ارزش فضای نمایش را برای من دارد.

مسائل بودجه

برای پایین نگه داشتن هزینه ها ، شوهرم (یک سازنده) و من کابینت را خودمان کار کردیم ، از نصب قفسه های باز گرفته تا رنگ آمیزی کابینت های موجود. اگر وقت و صبر داشته باشید می توانید یاد بگیرید که انجام دهید.

قفسه های باز: همانطور که اشاره کردم قفسه های باز مخصوص خودمان را ساختیم و نصب کردیم. این مقرون به صرفه بود زیرا این لایحه فقط هزینه چوب ، لکه و اورتان را در بر می گرفت. همچنین می توانید یک کابینت حرفه ای در منطقه خود پیدا کنید که می تواند در قفسه یا هر نوع پروژه دیگر از کابینت آشپزخانه به شما کمک کند.

براکت ها در مقابل شناور: قفسه هایی را ساختیم که روی دیوارها ببندید تا قفسه ها به نظر برسند که شناور هستند. از آنجا که قصد داشتیم کل دیوار را در پشت براکت ها کاشی کنیم ، می توانیم براکت ها را در زیر کاشی ها دفن کنیم تا قفسه ها جلوه ای شناور به دست آورند. چه براکت هایی داشته باشید که قابل مشاهده باشد و چه شناور ، مطمئن شوید که قفسه ها به طور مستقیم روی گل میخ های موجود در دیوارها چسبانده شده اند تا بتوانند بار سنگین ظروف را تحمل کنند.

جنس مواد: براکت های قابل توجهی ، محکم و نه ریز و پلاستیکی را انتخاب کنید ، زیرا می خواهید آنها بتوانند وزن قفسه و هر چیزی که روی آن قرار داده اید را نگه دارند.

رنگ ، نه جایگزین: برای ما معقول بود که بقیه کابینت های خود را بکشیم ، و نه کاملاً جایگزین کنیم. بسیار ارزان تر از کابینت های جدید بود و وقت کمتری می برد.
نحوه ساخت مجدد کابینت ها:

درها و سخت افزار را حذف کنید. درها و سخت افزارهای خود را شماره و برچسب گذاری کنید زیرا آنها را حذف می کنید یا بعداً از آن پشیمان خواهید شد. همچنین فهمیدیم که سخت افزار برای هر درب را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و سپس آن کیسه را درون کابینت ذخیره کنید. با این کار نصب مجدد سخت افزار آسان شد.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: